Saturday 27 October 2012

REFLEKSI PEMBELAJARAN MINGGU KE 7

Assalamualikum semua..minggu ke 7 ni agak berlainan sedikit kerana saya membuat tugasan di rumah dan pada masa yang sama juga umat Islam seluruh dunia menyambut Aidil Adha atau lebih dikenali dengan Hari Raya Qurban. Alhamdulillah raya Qurban tahun ni agak meriah juga disambut di samping keluarga tercinta..Saya harap sahabat-sahabat saya yang lain turut gembira beraya bersama keluarga di kampung halaman masing-masing..

Minggu ini saya di tugaskan untuk membuat soal selidik secara online dengan mengunakan Survey Monkey
Sebelum tu macam biasalah kepada para pengguna yang baru perlu klik pada sign up,free je pun..Dengan menggunakan laman web tersebut kita dapat Design,Collect dan Analyze terus keputusan,mudah sangat kan..Saya membuat survey dengan mengunakan tajuk Thinking Skill and ICT,iaitu tajuk pembentangan saya dan rakan kumpulan pada minggu ke 5 pembelajaran.Hanya 10 soalan yang saya buat dalam survey tersebut.Ini lah survey yang saya buat klik di sini.

Cara-cara untuk Create Survey :





Ni survey yang saya berjaya buat..
Sangat mudahkan untuk membuat soal selidik dengan mengunakan survey monkey ni..
Sampai di sini sahaja..Sekian..=D






No comments:

Post a Comment